Handlekurv

Din handlevogn er tom!
Hvis du handler for 599 kroner mer, får du fri frakt!

inkl. mva. ekskl.frakt

NOK 0,00

mva. NOK 0,00

  • Fri frakt over 599 kr
  • Asia, litt nærmere, litt enklere

Salgs- og leveringsbetingelser


Her finner du alt du trenger å vite om våre salgs- og leveringsbetingelser.


- Fraktfritt v/ordre over kr 599,-

- kr 129,- ved ordre under kr 599,-**


**Ved bestillinger under 300 i vareverdi, vil pakken, om volum og vekt tillater det bli sendt som pakke i postkasse/pose på dør. 


- Pakken hjem på døren kr 89,- (Tilleggsvalg)


Via vår samarbeidspartner Nets Easy, har vi flere betalingsvalg som betalingskort, vipps, faktura og faktura m/avbetaling.


Transportør

Vi bruker Post Nord som transportør.

Nudlekongen.no v/ OK Thai AS, er avsender.


Mypack

Pakkene kan spores og har normalt 1-4 virkedagers leveringstid. Sentrale strøk har som regel pakken innen 2 virkedager. Steder utenfor sentrumsnære områder, kan ha noe lenger leveringstid. Vi gir ingen garanti for leveringstiden. Leveringsdatoen er veiledende, og vi yter ikke erstatning i tilfelle forsinkelse hos våre transportører.


Pakke i postkasse (gjelder bestillinger opptil vareverdi 300,- og hvor volum og vekt tillater det)
Mindre pakker leveres til din postkasse eller dørmatte med sporing normalt i løpet av 2-8 virkedager fra pakken sendes. Erfaringsmessig er det større variasjoner på leveringstiden med denne sendingstypen. Større pakker eller til adresser utenfor postkassedekning leveres til ditt nærmeste Posten/ Postnord hentested. Pakkene kan spores med begrensede sporingspunkter, og mottaker varsles ved levering. Vi gir ingen garanti for leveringstiden. Leveringiden er veiledende og vi yter ikke erstatning i tilfelle forsinkelse hos våre transportører.


Salgs- og leveringsbetingelser

Gjelder for alt salg av produkter og tjenester fra www.nudlekongen.no.

Forbrukerkjøp er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personopplysningsloven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven.

Følg lenkene til disse lovene hvis du vil ha mer informasjon om dine rettigheter og plikter ved kjøp på internett.

Der det i disse salgsbetingelsene stilles krav til skriftlighet, er dette oppfylt ved bruk av e-post


1. Parter

Selger er: OK THAI AS, Postboks 56, 4349 Bryne (org.nr.: 915 091 571), e-post adresse: post@nudlekongen.no, og blir i det følgende benevnt "vi" eller "oss". Kjøper er: den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende benevnt "du", "deg", "din" eller "ditt".


2. Bestillings- og avtaleprosess

Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert i vårt system. Vi er samtidig bundet av din bestilling hvis denne ikke avviker fra det som er tilbudt av oss i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett, se nærmere avtalens pkt. 11. Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende en ordrebekreftelse til deg. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når du mottar den, og undersøk om ordrebekreftelsen er i overensstemmelse med bestillingen. Unntak kan forekomme, se pkt. 3.


3. Opplysninger gitt i nettbutikken

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.

Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Hvis produktet er utsolgt vil du få beskjed om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.


4. Priser

Alle priser er inkludert merverdiavgift og eventuelt miljøgebyr. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før endelig bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, emballasje m.m.

Prisene er i stadig forandring og vi tar derfor forbehold om prisendring som følge av endrede priser fra våre leverandører.


5. Betaling

Kjøpesummen kan etter ditt eget valg gjøres opp gjennom kredittkort (Visa / Mastercard).

Ved bruk av kort vil kjøpesummen bli reservert på kortet ved bestilling. Hvis reservasjon ikke kan foretas, forbeholder vi oss retten til å kansellere bestillingen. Kortet blir belastet etter at forsendelse er foretatt.

Ved manglende betaling vil kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til inkasso.

Ved delleveranser belastes kun delleveransen.


5.1 Faktura

Om du velger betaling med faktura, vil du få tilsendt faktura på epost. Om du ønsker kan du også logge deg inn på Myafterpay for en oversikt over dine kjøp. Eller hente ut faktura kopi mm. Du logger inn ved bruk av BankID.

Eventuelle spørsmål vedrørende faktura kan rettes til Arvato. 

Telefon: 22 87 89 70
Epost: kundeservice@afterpay.no

En kan også få mer info på deres side for kundeservice.



6. Levering og forsinkelse

Ordre blir normalt behandlet innen 1 til 3 virkedager.

Vi har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene i din besittelse. Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt. Ved pågående kampanjer kan det ta noe lengre tid før din ordre sendes.


7. Undersøkelse av produktene

Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler.


8. Dine rettigheter ved feil og mangler (Reklamasjon)

Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves.


9. Garanti

Våre garantier innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven.


10. Angrerett

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager.

Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist).

For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i samme mengde og stand som du mottok den. All produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid.


11. Uavhentede pakker

Ved uavhentede pakker vil kunden bli ilagt et gebyr på kr 400,- for å dekke våre kostnader i forbindelse med pakking, frakt og administrasjon.


12. Personopplysninger

Vi behandler bare personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg. I de tilfeller hvor vi også behandler personopplysninger til andre formål, for eksempel for å sende deg informasjon om tilbud etc., gjøres dette bare når du har samtykket til det. Før du samtykker skal du være informert om hva opplysningene skal brukes til og av hvem.

Dersom du har spørsmål om personopplysninger knyttet til deg, eller ønsker å gjøre bruk av dine rettigheter til retting, sperring, sletting, etc. etter personopplysningsloven, kan du kontakte oss på post@nudlekongen.no


13. Tvister

Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.


14. SVALBARD

Svalbard er å regne som egen tollsone. Og det er derfor ekstra kostnader og arbeid med tollpapirer. Vi er derfor nødt til og i legge et tilleggesgebyr på 360,- for pakker som skal sendes til Svalbard. Tilleggsgebyret blir foreløpig bedt betalt via Vipps i etterkant av bestillingen. Mva for varer trekkes fra. Dersom beløpet tillater det, trekker vi mva for varene fra på gebyret, før vi sender en forespørsel om betaling.